اهمیت اخذ نمایندگی چرتکه

شاید برای همه‌ی ما این سؤال پیش بیاید که چه نیازی به یادگیری چرتکه مخصوصاً در این عصر است خصوصاً در زمانی که همه‌چیز با کلیک یک دکمه (ماشین‌حساب یا کامپیوتر) انجام می‌شود؟ پاسخ به این سؤال بر اهمیت اخذ نمایندگی چرتکه دلالت دارد. امروزه اهمیت آموزش چرتکه به‌شدت افزایش یافته است. این امر یعنی اهمیت اخذ نمایندگی چرتکه و آموزش آن به این دلیل است که ما امروزه از فناوری‌های جدید به‌جای مغز برای عملیات‌ حساب و استدلال‌ تحلیلی استفاده می‌کنیم. استفاده از ابزارهای جدید به کمک رشد فناوری باعث می‌شود که ما توانایی مغز خود را برای انجام بسیاری از عملکردهایی که در آن‌ها خوب بودیم، از دست بدهیم. یادگیری چرتکه و اخذ نمایندگی چرتکه برای کودکان به‌ویژه در سال‌های اولیه رشد آن‌ها بسیار مهم است زیرا نقش مهمی در شکل‌دهی مغز آن‌ها به‌صورت کاملاً کارآمد دارد و به توسعه سایر مهارت‌های شناختی آن‌ها کمک می‌کند.

اخذ نمایندگی چرتکه

اخذ نمایندگی چرتکه و آموزش آن چگونه به بهبود مهارت‌های شناختی کمک می‌کند؟

هنگام استفاده از چرتکه، هماهنگی حواس مختلف بدن از جمله بینایی، صدا و هماهنگی دست موردنیاز است. ذهن انسان می‌تواند اعمال فیزیکی و منطقی را به‌طور هم‌زمان انجام دهد. اخذ نمایندگی چرتکه و آموزش آن به کودکان، رشد مغز را در سنین پایین تحریک می‌سازد و مهم‌تر از آن کمکی برای از بین بردن ترس از اعداد در کودکان است. یادگیری ریاضیات چرتکه در سنین اولیه کودک اساسی است. اگر کودک در حال یادگیری چرتکه باشد اغلب شروع به تجسم حرکات مهره چرتکه و انجام محاسبات در ذهن خود می‌کند. این اقدام، یعنی ایجاد یک تصویر مجازی در ذهن، حافظه را تقویت می‌کند و ساختار مغزی کودک را می‌سازد.

اخذ نمایندگی چرتکه و آموزش آن مزایای قابل‌توجهی برای تقویت مهارت یادگیری، حافظه تصویری، مهارت‌های تجسمی، افزایش سرعت، تمرکز بیشتر، دستیابی به دقت و مهارت در همه موضوعات برای کودکان فراهم می‌سازد. به همین دلیل، این ابزار 2000 ساله همچنان به‌عنوان پرطرفدارترین وسیله برای یادگیری حتی در این عصر دیجیتال باقی مانده است.

آموزش چرتکه

سطوح موجود در آموزش چرتکه و نحوه اخذ نمایندگی چرتکه

چرتکه یک فرآیند یادگیری بسیار اساسی و سیستماتیک است که شامل حرکت مهره‌ها به کمک چشمان شما می‌شود. سپس شما می‌توانید با مغز خود فکر کرده و با انگشتان خود آن را حرکت دهید. آموزش چرتکه به‌طور سنتی بسته به نمایندگی آن از چندین سطح تشکیل شده است و معمولاً بین 8 تا 10 سطح است. هر سطح معمولاً سه ماه طول می‌کشد که بر اساس سن دانش آموزان ممکن است کمی متفاوت باشد. اکنون، تقریباً دو سال طول می‌کشد تا یک کودک تمام این سطوح را طی کند و به مهارت‌های چرتکه کاملاً تسلط پیدا کند. با این حال این کار یک چالش بزرگ است. متأسفانه بسیاری از دانش‌آموزان قبل از رسیدن به یک سطح از مهارت کنار می‌روند زیرا عمق یادگیری به‌ویژه در سطوح بالاتر عمیق‌تر می‌شود. اگر در جلسه تمرین چرتکه حداقل سطح حمایت و انگیزش توسط والدین کودک انجام شود، می‌توان از این امر اجتناب نمود. ما با آموزش چرتکه شاهد بهبود چشمگیری در مهارت‌ها و عملکرد مغز کودکان خود بوده‌ایم که به نوبه خود عزت‌نفس را به روشی بسیار مثبت در کودکان افزایش می‌دهد.

در طول سال‌های رشد یک کودک، بچه‌ها سریع‌تر یاد می‌گیرند، بنابراین، اگر بچه‌هایتان را در سنین پایین در کلاس‌های چرتکه ثبت‌نام کنید عالی خواهد بود. این در حالی است که همه ما می‌خواهیم فرزندانمان به پیشرفت‌های زیادی در زندگی خود دست یابند. مهم است که تأکید کنیم که دوران کودکی حیاتی‌ترین دوران به‌ویژه برای رشد مغز و سایر مهارت‌های شناختی فرزندان ما است. هر کودکی که شمارش اولیه از 1 تا 100 را بلد باشد از نظر فنی واجد شرایط ثبت‌نام در کلاس‌های چرتکه است.

چرتکه

اخذ نمایندگی چرتکه در پویانش

همه موارد ذکرشده در بالا موجب شده است تا گروه تخصصی پویانش نسبت به اخذ نمایندگی در سراسر کشور اقدام نماید تا فرزندان ما بتوانند از هوش و ذهن خلاقی برخوردار باشند. گروه تخصصی پویانش، آموزش چرتکه و دوره‌های آموزشی مربوط به آن را به‌صورت سریع و گام به گام با هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. هم کودکان و هم مربیان و دانشجویان می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند. با توجه به آگاهی روزافزون از چرتکه و مزایای مادام‌العمر آن برای کودکان، تقاضا برای آموزش آنلاین چرتکه و حق امتیاز نمایندگی آن در سراسر کشور در حال افزایش است. از این رو پتانسیل رشد در این زمینه فوق‌العاده است.

آموزش معلم برای آموزش چرتکه نه‌تنها آسان است بلکه بسیار مفید است. این آموزش به‌صورت آنلاین در دسترس است و به‌راحتی و در مدت‌زمان کوتاه قابل انجام است. پس از اتمام دوره، شما می‌توانید آموزش چرتکه را همراه با شغل فعلی خود آغاز کنید زیرا کلاس‌ها را می‌توان یک بار در هفته و معمولاً در تعطیلات آخر هفته برگزار کرد. اخذ نمایندگی چرتکه اکیداً برای زنان خانه‌دار تحصیل‌کرده، افرادی که به دنبال شغل نیمه‌وقت یا تمام‌وقت هستند، مربیان و معلمان توصیه می‌شود. آموزش معلم برای دوره چرتکه در یک دوره کوتاه‌مدت و کم‌هزینه انجام می‌شود و به‌صورت آنلاین از خانه قابل یادگیری است. این‌ها ویژگی‌هایی است که آن را در بین همه بسیار مطلوب می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *